A+ A a Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Om timebestilling / resepter



Timebestilling foretas på tlf. 72 45 00 30 mellom kl. 08.00 – 11.00 og 13.00 – 15.00, eller ved oppmøte i ekspedisjonen mellom 08.30 – 11.30 og 12.30 – 15.30.

Utenom arbeidstid må man kontakte Legevaktsentralen på tlf. 116117. Dersom situasjonen er virkelig akutt - bruk medisinsk nødnummer - 113 for å få øyeblikkelig hjelp.

Bestille time og resepter via www.besoklegen.no:
For å benytte denne tjenesten må man ha fastlege ved Hemne Legesenter.

I tillegg må legesenteret ha registrert pasientens mobilnummer. Deretter kan man opprette en bruker og logge inn med passord og engangskode på sms.

Man vil da få opp en kalender med ledige timer til fastlegen og turnuslegen, og man velger selv den timen som passer best.

 

Nyttig informasjon:

Nettsiden http://www.helsenorge.no er en veiviser til helsetjenesten og selvbetjeningsløsninger i helsesektoren.no
Her kan en logge inn med "Min Id" og få en oversikt over "mine" resepter, min fastlege, mine egenandeler, mine vaksiner og bestille helsetrygdkort.

Nyhetsbilde

Ny fastlege ved Hemne Legesenter

Andrea Cathrin Løvaas tiltrer stillingen 1. mars 2018. Stillingen vil bli bemannet med vikarer fram til Andrea er på plass.  

Nyhetsbilde

Nyheter fra Helse Midt-Norge

Helse Midt-Norge har lansert egen hjemmeside med nyheter og annet aktuell informasjon.

Her vil en bl.a finne relevant pasientinformasjon, saker det arbeides med o.a.

Se mer på www.helse-midt.no/

Nyhetsbilde

Nå har legevakten samme telefonnummer i hele Norge

Fra 1.september har legevakten samme nummer i hele landet;
Det sekssifrede nummeret 116117 (uttales: hundreogseksten-hundreogsytten).
Fra da av vil du komme til legevakten der du oppholder deg, uansett hvor i Norge du ringer fra.
Nummeret fungerer både fra fasttelefon og mobil - og er gratis!